چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

محصول برچسب خورده با "ابزار قالبگیری Kulzer"

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

ماده قالب گیری Kulzer Variotime Heavy

این ماده از نوع افزایشی (A-Silicone) است که با هندلینگ آسان ، استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی دارای کاربرد های متعدد(روکش تک تا پروتز چند واحدی) است و گزینه مناسبی برای ثبت عالی جزئیات میباشد. سازگاری با آب و داشتن خواص هیدروفیل از ویژگی های این محصول است .
ناموجود

ماده قالبگیری kulzer Variotime Bite

Variotime Bited یک ماده ایده آل برای ثبت بایت و سنجش سطح اکلوزال بر پایه وینیل پلی سایلوکسان با سختی نهایی بالا و هندلینگ آسان میباشد.
ناموجود

ماده قالبگیری kulzer Variotime Monophase

این ماده از نوع افزایشی (A-Silicone) است که با هندلینگ آسان ، استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی دارای کاربرد های متعدد(قالبگیری کراون و بریج،فاکشنال و ایمپلنت و ترنسفر) است و گزینه مناسبی برای ثبت عالی جزئیات میباشد. سازگاری با آب و داشتن خواص هیدروفیل از ویژگی های این محصول است .
ناموجود

مواد قالبگیری Kulzer Variotime Putty

عملکرد و ویزگی های برجسته با بیش از ۲۵ سال تجربه موفقیت آمیز در تولید مواد قالبگیری VPS همراه شده اند تا یک ترکیب بی نظیر با شاخص ترین ویژگی ها و برای متنوع ترین کاربردها همچون ترمیم های تک کرانی و یا پروتزهای چند واحدی طراحی شود. مواد قالبگیری VarioTime از نوع سیلیکون افزایشی A Silicon)) بوده که انواع متفاوتی از این محصولات با در در نظر داشتن نوع کاربرد و خاصیت های بالاقوه ارائه شده اند. با توجه به میزان دقت ثبت و همچنین زمان کارکرد برای پروسه قالبگیری انتخاب های جامع و کاملی وجود دارد.
ناموجود

مواد قالبگیری Variotime Wash Light Flow Kulzer

Variotime Wash Light Flow از نوع A_silicone با هندلینگ‌ آسان و کاربردهای متعدد است ، سازگار با آب بوده و با ثبت عالی جزئیات این محصول را متمایز میکند.
ناموجود
فیلترها
Sort
display