چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

باندینگ و رزین

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

باند نسل پنج بدون MasterDent SF

Ultimate Bond قدرت باند بالا با مینا و عاج باند نسل پنج مستردنت که فاقد حلال SF است . بطری 7 گرم
ناموجود

باند Kulzer GLUMA Bond5

بر اساس تخصص و تجارب بلند مدت در کمپانی Kulzer به منظور تولید محصولات دندانپزشکی و با در نظر گرفتن شرایط و معیارهای انتخاب باند برای ترمیم دندان ها، انواع باندها در نسل های مختلف طراحی و ارائه شده اند. با به کارگیری جدیدترین تکتولوژی های روز دنیا و انجام آزمایشات متعدد، این اطمینان حاصل خواهد آمد که با انتخاب این برند بهترین و بادوام ترین ترمیم ها انجام خواهند شد. Gluma Bond5 دارای قدرت چسبندگی عالی در انامل و دنتین بوده و باعث آب بندی موثر در قسمت مارجین میشود. این باندینگ یک adhesive قابل اعتماد و بسیار موثر است که ترمیم های طولانی مدت و موفق را در پی خواهد داشت. این باند ترکیبی است از پرایمر و باندینگ در گلوما باند ۵ ترکیبات لازم برای اثرگذاری پایدار و رضایت مندی ماندگار در ترمیم ها را خواهیم داشت موارد استفاده: · چسباندن مستقیم کامپوزیت ها، پلی گلاس ها و کامپومرها · چسباندن غیرمستقیم سرامیک ها، پلی گلاس ها و در ترمیم های کامپوزیتی Inlay, Onlay, Veneer, Crowns,…) )
ناموجود

باندینگKulzer GLUMA Universal

گلوما باند یونیورسال (نسل هشت) با تمامی روش های باندینگ: total-etch, selective etch, self-etch جوابگوی تمام نیازهای شما برای انتخاب یک باندینگ خوب می باشد.
ناموجود

باندینگ Kulzer GLUMA 2Bond

تجربه موفقیت آمیز برند Kulzer در تولید باند، منجر به ساخت باندی جدید، پیشرفته و کار آمد برای تمامی ترمیم های دندانپزشکی شد. این باند نسل 5 دارای قدرت چسبندگی عالی در انامل و دنتین بوده و باعث آب بندی موثر در قسمت مارجین میشود. استفاده از مواد ضدحساسیت در این باند خصوصیتی منحصر به فرد نسبت به سایر باندها به آن میدهد که وجود آن سبب رفع حساسیت دندانی بیمار میگردد. این باندینگ یک adhesive قابل اعتماد و بسیار موثر است که ترمیم های طولانی مدت و موفق را در پی خواهد داشت. به دلیل داشتن فرمول جدید و ویسکوزیته خاص، گلوما باند روی سطح دندان ثابت باقی می ماند که نتیجه آن ایجاد یک لایه همگن و براق بر مینای دندان و دنتین است و .این تضمینی است برای داشتن یک ترمیم عالی و با دوام .
ناموجود

باندینگ Kulzer GLUMA Self Etch

حقیقات طولانی مدت کمپانی کولزر بر روی خانواده باند ها منجر به تولید باند جدیدی با نام گلوما سلف اچ شده است. تمامی مواد مورد نیاز برای باندینگ و ترمیم دندان از قبیل اسید اچ، پرایمر و ماده ضد حساسیت در قالب این باند گردآوری شده است. به دلیل داشتن فرمولاسیون جدید و ویسکوزیته خاص، این باند روی سطح دندان ثابت باقی مانده و در نتیجه یک لایه همگن و براق بر روی مینای دندان و دنتین ایجاد می گردد که این امر تضمینی برای تحقق یک ترمیم عالی و بادوام می باشد. خاصیت سلف اچ بودن، باند کردن مناطق نزدیک به پالپ را به بهترین شکل ممکن می سازد. موارد مصرف : * ترمیم های مستقیم کامپوزیت و کامپومرها *ترمیم های غیر مستقیم در ترکیب با سمان لوتینگ *درمان نواحی حساس
ناموجود

باندینگ نسل پنجم Single Bond2 3M

سینگل باند 3M (اصلی)
ناموجود

Filter by:

Clear All
Close
فیلترها
Sort
display