چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

با چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدی، همیشه در معرض دید باشید

با چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدی، همیشه در معرض دید باشید

برای مشاهده نمونه های بیشتر چاپ لوگو روی ماسک کلیک کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای ماندگاری در ذهن مخاطب، استفاده از ابزار تبلیغاتی درست است. ابزاری که بتواند یکی از نیازهای اساس مخاطب را در زندگی روزمره‌ای برطرف کند. به‌این‌ترتیب مخاطب شما را به‌عنوان یک کسب‌وکار تجاری به‌روز خواهد شناخت که درک درستی از نیازهای او دارید. در روزگار امروز و با توجه به شیوه ویروس کرونا، ماسک یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. بنابراین چاپ لوگو اختصاصی بر روی انواع ماسک می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت در مسیر تبلیغاتی کمک کند. با ما همراه باشید تا جزییاتی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار دهیم.

برای ثبت سفارش برای چاپ لگو اختصاصی شما روی انواع ماسک با شماره های پشتیبانی (09352206055|02126551293)  تماس بگیرید یا برای  ارتباط در واتس اپ اینجا کلیک کنید.

چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک چه مزایایی دارد؟

امروزه ماسک یکی از اولین وسایلی است که افراد در زمان بیرون رفتن از خانه برمی‌دارند. اهمیت استفاده از این وسیله بهداشتی به قدری افزایش پیدا کرده که بسیاری از شرکت‌های مد و زیبایی را بر آن داشته تا ایده‌های خود را با در نظر گرفتن ماسک به‌عنوان یکی از پوشیدنی‌های ضروری پیاده‌سازی کنند. به همین دلیل امروزه انواع ماسک به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی شناخته می‌شود.
شما می‌توانید با تولید انواع ماسک‌های طرح دار و چاپ لوگو اختصاصی بر روی آن‌ها، خود را به‌راحتی در معرض دید قرار دهیم. افرادی که از ماسک طرح دار با چاپ لوگو اختصاصی شما استفاده می‌کنند می‌توانند به‌منزله یک بازاریاب بالقوه برای شما فعالیت کنند. این افراد با زدن ماسک و ظاهر شدن در مکان‌های عمومی، برند و لوگو شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.

زمانی می‌توانید از این فرصت برای موفقیت استفاده کنید، که یک طرح باکیفیت را بر روی یک ماسک خوب، چاپ کنید.

برای مشاهده تعرفه چاپ لوگو روی ماسک کلیک کنید

از چه نوع ماسک‌هایی می‌توان برای چاپ لوگو اختصاصی استفاده کرد؟


 
در حال حاضر با توجه به جنس ماسک‌ها و پیشرفت‌های صنعت چاپ، تقریبا می‌توان بر روی انواع ماسک چاپ لوگو به‌صورت اختصاصی را انجام داد. بهترین گزینه برای چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک، ماسک پارچه‌ای است. زیرا این نوع ماسک‌ها قابلیت شستشو دارند و ماندگاری زیادی دارند. بنابراین شما می‌توانید با چاپ لوگوی خود بر روی این نوع ماسک‌ها، ابزار تبلیغاتی برای خود بسازید که تا مدت‌ها قابل‌استفاده است.
اما برخی از افراد ممکن است به‌جای استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای، استفاده از ماسک‌های سه لایه جراحی را ترجیح بدهند. زیرا این نوع از ماسک‌ها ظاهر شکیل‌تری دارند و تنفس نیز از پشت این نوع از ماسک‌ها ساده‌تر است. به‌علاوه به دلیل یک‌بارمصرف بودن، احتمالا ازنظر بهداشتی نیز پسندیده‌تر هستند. بنابراین شما می‌توانید چاپ لوگو بر روی ماسک سه لایه نیز در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید این سطح از سلیقه را نیز پوشش دهید.
از سوی دیگر ماسک‌های سه بعدی نیز به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، در چند وقت اخیر به‌طور گسترده مورداستفاده قرار گرفته‌اند. این نوع از ماسک‌ها سطح بیشتری از صورت را می‌پوشانند و به دلیل فاصله‌ای که میان دهان و ماسک وجود دارد، صحبت کردن از پشت آن‌ها ساده‌تر است. به همین دلیل استفاده از این نوع ماسک بسیار رایج شده است. درنتیجه می‌توانید با چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک سه بعدی، برند خود را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنید.چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدیچاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدیچاپ لگو روی ماسک سه لایه

برای ثبت سفارش برای چاپ لگو اختصاصی شما روی انواع ماسک با شماره های پشتیبانی (09352206055|02126551293)  تماس بگیرید یا برای  ارتباط در واتس اپ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تعرفه چاپ لوگو روی ماسک کلیک کنید

برای چاپ لوگو بر روی ماسک از چه نوع چاپی استفاده می‌شود؟

تبلیغات روی ماسک
بسته به نوع و جنس ماسک از روش‌های مختلفی برای چاپ بر روی آن استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از رایج‌ترین روش‌های چاپ لوگو بر روی ماسک اشاره می‌کنیم:

چاپ حرارتی


ساده‌ترین نوع چاپ لوگو بر روی ماسک‌های پارچه‌ای که پیش‌ازاین نیز برای چاپ بر روی انواع تی‌شرت مورداستفاده قرار می‌گرفته است، چاپ مدیا حرارتی است. در این روش لوگو باید ازنظر رنگی کاملا یکدست باشد. در این صورت طرح لوگو بر روی رول‌های حرارتی بریده شده و سپس با استفاده از حرارت بر روی ماسک پارچه‌ای چسبانده می‌شود.

چاپ سابلیمیشن

روش دیگر برای چاپ لوگو بر روی ماسک پارچه‌ای، چاپ سابلیمیشن است. در این روش به دلیل حرارت بسیاری بالایی که در زمان چاپ مورداستفاده قرار می‌گیرد، جنس ماسک باید کاملا در برابر حرارت مقاومت باشد. به‌علاوه بهتر است که رنگ زمینه ماسک نیز روشن باشد. با استفاده از چاپ سابلیمیشن می‌توان لوگوهای رنگی را بر روی انواع ماسک چاپ کرد. به‌علاوه لوگوهای چاپ‌شده با این روش به‌هیچ‌وجه در اثر شستشو از بین نخواهند رفت.

چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدی

برای مشاهده نمونه بیشتر چاپ لوگو روی ماسک کلیک کنید

چاپ کاتر

در روش سوم که برای چاپ لوگو بر روی ماسک‌های پارچه‌ای تیره‌رنگ استفاده می‌شود، از مواد شبرنگ استفاده می‌شود. این نوع از چاپ به‌عنوان چاپ کاتر شناخته شده و بیشتر برای لوگوهای تک‌رنگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. حسن این روش این است که نتیجه کار بسیار تمیز بوده و سرعت کار نیز بالا است.

چاپ سیلک یا سیلک اسکرین

این نوع چاپ یک چاپ صنعتی است که برای انواع تصاویر مورداستفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از چاپ سیلک می‌توان طرح‌های مختلف را با اندازه‌های متفاوت بر روی انواع سطوح چاپ کرد. با استفاده از این روش شما می‌توانید لوگو خود را بر روی انواع ماسک سه لایه پزشکی، ماسک سه بعدی و ماسک پارچه‌ای چاپ کنید. بزرگ‌ترین مزیت استفاده از چاپ سیلک این است که شما تنوع رنگی زیادی را در اختیار دارید. به‌علاوه می‌توانید با توجه به جنس ماسک، از بهترین مواد برای جلوگیری از پاک شدن لوگو از روی ماسک و افزایش ثبات رنگی آن استفاده کنید.

چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدی

چاپ تامپو


چاپ تامپو یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند هزینه چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک را کاهش دهند. شما می‌توانید با استفاده از چاپ تامپو لوگوی خود را بر روی انواع مختلف ماسک‌ها با شکل‌ها و جنس‌های مختلف چاپ کنید..

برای ثبت سفارش برای چاپ لگو اختصاصی شما روی انواع ماسک با شماره های پشتیبانی (09352206055|02126551293)  تماس بگیرید یا برای  ارتباط در واتس اپ اینجا کلیک کنید.

چاپ لوگو اختصاصی روی ماسک سه بعدی

سخن پایانی


گسترش استفاده از ماسک در دنیای امروز باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها به این فکر بیفتند که برای معرفی خود به مخاطبان، از این وسیله تبلیغاتی استفاده کنند. لوگوی شرکت شما معرف برند شما است. به همین دلیل می‌توانید با چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک، خود را به مخاطبانتان به‌عنوان یک برند دوستدار سلامت آن‌ها معرفی کنید. شما می‌توانید از این ماسک‌ها به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا برای یکدست شدن کارکنان در محیط کار استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید در این زمینه مدنظر داشته باشید این است که باید چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک را به یک شرکت معتبر بسپارید. با این کار می‌توانید ماسک‌های باکیفیت با چاپ باکیفیت و قیمت مناسب تولید کنید. ما در طب‌تیک تجربه همکاری با برندهای متعددی را داشته ایم، اگر می خواهید ماسک سه بعدی با لگو اختصاصی خود را داشته باشید با کارشناسان پشتیبانی ما (09352206055|02126551293) در تماس باشید.

ماسک تبلیغاتیچاپ ماسک تبلیغاتی

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display