چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

ترمیمی و پروتز

منظور از ترمیم در دندان پزشکی اصلاح و درمان دندانی است که بخشی از آن سالم بوده و بخش پوسیده یا آسیب دیده ای دارد که باید توسط دندان پزشک با مواد و ابزار ترمیمی درمان شود.

اگر پوسیدگی یا آسیب وارد شده به دندان عمقی شده باشد و یا به ریشه رسیده باشد در بخش اندودنتیک قرار میگیرد و باید از مواد و ابزار مخصوص اندو استفاده شود سپس به قسمت بالایی یا تاج دندان آمده و دندان ترمیم شود.

در بخش پروتز های دندانی به ابزار و موادی لازم است ، مانند مواد قالبگیری که در این بخش نیز به آنها پرداخته شده است.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

دستگاه ایرفلو Woodpecker

دستگاه ایرفلو دو کاره مدل AP_A
55,000,000 تومان 48,000,000 تومان

محلول لکه بر دندان Cleanic

✅محلول لکه بر دندان / Cleanic مشابه تی.اس.آر / TSR ساخت ایران 🇮🇷
140,000 تومان 135,000 تومان

RelyX™ Ultimate Clicker™ Cement

A3 Opaque سمان رزینی Self-Adhesive جدیترین نسل سمان رزینی است که دارای مقاومت بالا در نواحی دنتین، انامل بوده و همچنین از ویژگی های آن می توان به ثبات رنگ بسیار بالا اشاره کرد. این سمان برگرفته از تکنولوژی جدیدی بوده که به روش تک مرحله ای در 2 نوع clicker و auto mix ارائه می گردد. این سمان دارای کاربردی راحت و ترکیبی آسان بوده و تمام نیاز ها را در یک مرحله برطرف میکند و نیازی به اچ کردن، باندینگ و استفاده از پرایمر نمی باشد. حجم این سمان 4.5 گرم است. working time آن 2 دقیقه بوده که به صورت light cure و هم به صورت self cure می باشد. 2 دقیقه و 30 ثانیه طول می کشد تا پلیمریزاسیون انجام شود و پس از 6 دقیقه زمان پلیمریزاسیون تمام میشود.
ناموجود

مواد قالبگیری Variotime Wash Light Flow Kulzer

Variotime Wash Light Flow از نوع A_silicone با هندلینگ‌ آسان و کاربردهای متعدد است ، سازگار با آب بوده و با ثبت عالی جزئیات این محصول را متمایز میکند.
ناموجود

Astringent™ Retraction Paste

چسب منقبض کننده Astingent ابزاری ساده و تاثیر گذار جهت انقباض لثه است. به جهت سری بسیار ظریف و خاص کپسول های این محصول دسترسی راحت به فضای بین لثه و دندان محیا میشود. این ماده با دیسپنسرهای عمومی کامپوزیت موجود در بازار قابل استفاده بوده و به صورت موثر لثه های حاشیه ای را کنار می زند.
ناموجود

Filter by:

Clear All
Close
فیلترها
Sort
display