چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

دستکش لاتکس کم پودر

دستکش‌های لاتکس دستکش‌های شیری‌رنگ و نسبتا نازکی هستند که به دست می‌چسبند. به همین دلیل برای استفاده راحت‌تر از آن‌ها از مواد پودری در داخل آن‌ها استفاده شده است. در ابتدا پودر مورد استفاده در این دستکش‌ها از کربنات کلسیم و پودر لیکا پدیم ساخته می‌شد. این مواد باعث بروز حساسیت در استفاده‌کنندگان شد. به‌خصوص که پزشکان و دندان‌پزشکان مدت طولانی از این دستکش‌ها استفاده می‌کردند و عرق دست آن‌ها باعث تشدید حساسیت می‌شد. به همین دلیل در مدل‌های جدید این دستکش از پودر مخصوصی که از آرد ذرت به دست می‌آمد استفاده شد. این پودر جذب پوست نشده و در مدت طولانی نیز سلول‌های آن را تحریک نمی‌کرد.

به‌طورکلی از دستکش لاتکس پودری برای کاربردهای ظریفی نظیر جراحی‌ها و معاینات ظریف استفاده می‌کنند. چرا که این دستکش‌ها کاملا به دست چسبیده و قدرت مانور انگشتان را بالا می‌برند. به علاوه برای انجام کارهای آزمایشگاهی نیز از دستکش لاتکس پودری استفاده می‌شود. البته باوجود استفاده از پودرهای ضدحساسیت در این دستکش‌ها هنوز هم برخی افراد نسبت به آن‌ها واکنش‌های آلرژیک نشان می‌دهند. به همین دلیل نوع بدون پودر آن‌ها نیز تولید و روانه بازار شده است.

طب‌تیک (فیاض مجد سلامت) نماینده رسمی شرکت های تولید کننده داخلی و واردکننده دستکش می باشد، از این رو می توانید با خیال راحت و بدون واسطه طیف وسیعی از دستکش های نیتریل را خرید کنید.

برای ثبت سفارش عمده (تعداد بالا) با شماره های پشتیبانی (۲۶۵۵۱۲۹۳-۰۲۱ | ۰۹۳۵۲۲۰۶۰۵۵) تماس بگیرید و یا برای ارتباط در واتس آپ ایـنـجــا کلیک کنید

طب تیک آماده عقد قرارداد با مراکز پزشکی و بهداشتی سراسر کشور برای تامین انواع دستکش می باشد

دستکش لاتکس| خرید دستکش لاتکس| قیمت دستکش لاتکس| دستكش لاتكس| قيمت دستكش لاتكس| دستکش لاتکسی

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

دستکش لاتکس کم پودر الیت Elite

دستکش لاتکس کم پودر الیت Elite مالزی سایزهای S،M،L بسته بندی 100 عددی(50 جفت )
145,000 تومان 115,000 تومان

دستکش لاتکس کم پودر SPA مالزی بسته‌ای 100 عددی

دستکش معاینه لاتکس کم پودر اس پی ای علاوه بر مصارف پزشکی در دیگر حوزه ها مانند صنایع غذایی ، کارخانجات تولیدی آرایشی و بهداشتی ، و همچنین در مصارف خانگی نیز پرکاربرد می باشند.
160,000 تومان 145,000 تومان

دستکش لاتکس کم پودر اوپی پرفکت OP-PERFECT صد عددی

دستکش لاتکس اوپی پرفکت پودری دارای خاصیت کشسانی و دوام بالا می باشد . استفاده از پودرهای با درجه U.S.P در این دستکش باعث لیز نبودن و کار راحت با این نوع دستکش شده است .
125,000 تومان 108,000 تومان

دستکش لاتکس کم پودر آوا AVA مالزی

لاتکس آوا ava مالزی بسیار با کیفیت و مناسب استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها است .
145,000 تومان 130,000 تومان

دستکش لاتکس کم پودر دپا 100 عددی

کشسانی فوق العاده موجود در سایز های S , M , L
ناموجود

دستکش لاتکس کم پودر اوپی پرفکت OP-PERFECT

دستکش لاتکس کم پودر اوپی پرفکت محصول شرکت حریر و لاتکسی با کیفیت جهت مصارف پزشکی و معاینه ، بیمارستانی و حتی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد .
ناموجود

Filter by:

Clear All
Close
فیلترها
Sort
display