چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

دندان پزشکی

محصولات و تجهیزات دندان پزشکی طیف وسیعی از انواع مواد و وسایل مورد نیاز هر مطب است که در سایت طب تیک جمع آوری شده و قابل سفارش میباشند.

به غیراز موارد تخصصی که فقط در مطب های دندان پزشکی استفاده میشوند برخی از محصولات هستند که به صورت عمومی در تمام مراکز درمانی و بهداشتی و یا کلینیک هایی که در زمینه های متفاوت خدمات رسانی میکنند مورد  استفاده قرار میگیرند مانند انواع دستکش های ونیل ،لاتکس،نیتریل و دستکش های نایلونی و یا مواد ضد عفونی کننده که برای استفاده های متفاوت تولید میشوند.

همچنین در انواع زمینه های پزشکی و دندان پزشکی محصولاتی وجود دارند که به صورت عمومی در اختیار افراد قرار میگیرند مانند بلیچینگ های خانگی ، موارد یکبارمصرف مثل دستکش ها،محصولات ارتوپدی و غیره....

طب تیک سعی دارد تا با عرضه و معرفی محصولات با کیفیت و متنوع روند خرید را برای مشتریان عمومی و پزشکان محترم به بهترین نحو آسان کند.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

RelyX™ Ultimate Clicker™ Cement

A3 Opaque سمان رزینی Self-Adhesive جدیترین نسل سمان رزینی است که دارای مقاومت بالا در نواحی دنتین، انامل بوده و همچنین از ویژگی های آن می توان به ثبات رنگ بسیار بالا اشاره کرد. این سمان برگرفته از تکنولوژی جدیدی بوده که به روش تک مرحله ای در 2 نوع clicker و auto mix ارائه می گردد. این سمان دارای کاربردی راحت و ترکیبی آسان بوده و تمام نیاز ها را در یک مرحله برطرف میکند و نیازی به اچ کردن، باندینگ و استفاده از پرایمر نمی باشد. حجم این سمان 4.5 گرم است. working time آن 2 دقیقه بوده که به صورت light cure و هم به صورت self cure می باشد. 2 دقیقه و 30 ثانیه طول می کشد تا پلیمریزاسیون انجام شود و پس از 6 دقیقه زمان پلیمریزاسیون تمام میشود.
ناموجود

SS Crown ND96

شامل 96 واحد روکش SS Crown
ناموجود

ست اسپاتول پودر گذاری فالکن

ست اسپاتول پودر گذاری آلومینیومی 3 عددی 955.000
ناموجود

SS Crown

روکش های نیکل کروم که در سال ١٩۵٠ معرفی شدند، در حال حاضر به عنوان روکش های فولادی زنگ نزن (استینلس استیل کراون) نامیده می شوند. از انجایی که طول عمر این روکش ها بسیار بیشتر از ترمیم های دو یا سه سطحی می باشد، اس اس کراون ها ماده ترمیمی ارزشمندی برای دندانه ای شیری در کودکان با ریسک بالای پوسیدگی بشمار میروند. ارایه میگرددpretrimmed و precontoured این اس اس کرون ها به دو صورت : که با اندازه تخمینی طول عادی دندان شیری ساخته شده اند و نیز لبه های این روکش ها فرم داده شده و به داخل جمع شده اند. اس اس کراون در شش اندازه (شماره ٢ تا ٧) برای هر دندان شیری وجود دارد. سایز چهار شایعترین اندازه روکش مورد استفاده است. اندازه هفت برای دندان های خیلی بزرگ مناسب است
ناموجود

ست پی کی توماس دسته آلومینیومی فالکن

ست پی کی توماس دسته آلومینیومی 5 عددی 905.000
ناموجود

ست پی کی توماس دسته هشت گوش فالکن

ست پی کی توماس دسته هشت گوش 5 عددی 900.007
ناموجود

Filter by:

Clear All
Close
فیلترها
Sort
display