چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

راهنمای خرید بهترین شامپو مناسب انواع موها

راهنمای خرید بهترین شامپو مناسب انواع موها

آیا میدانید جنس موی سرتان از کدام دسته است؟ آیا شامپو‌ی مناسب برای موهایتان را میشناسید ؟ دانستن جواب این دو سوال تضمین کننده سلامتی و شادابی موهای شماست. زیرا غالبا دیده شده که افراد ، انواع شامپو‌های موجود در بازار را امتحان کرده اند ، اما همچنان از مشکلاتی مانند چربی مو،موخوره، ریزش مو، شوره سر و … ناراضی اند. دلیل این نارضایتی ها در عدم شناخت جنس مو و انواع شامپوی مناسب با موی هر فرد است که به دنبال خود خرید نامناسب و هزینه اضافی را نیز به همراه دارد. ما در اینجا سعی داریم با گرداوری مطالبی در این باره شمارا با جنس مویتان و شامپوی مناسب برای آن آشنا کنیم.

شامپو

موی معمولی normal hair

این افراد دارای موهای نه چرب و نه خشک هستند  بلکه در وضعیت بسیار خوبی به سر می برند. تعداد افراد کمتری شانس داشتن موهای نرمال را دارند، بنابراین استفاده از شامپوهای معمولی و روزانه  برای این افراد مناسب است و نیازی به داشتن ویژگی خاص ندارد.شامپو نوتری دیلی مای ضمن شستشوی ملایم موها آن‌ها را تغذیه کرده و مانع از ریزش موها می‌شود. در ساختار این شامپو روزانه مای از کمپلکس بیوتین بپانتن و عصاره جوانه گندم برای حفظ رطوبت و سلامت موها استفاده شده است. این شامپو موها را درخشان کرده و ریشه و ساقه مو را ترمیم و بازسازی می‌کند .

موی چرب oily hair

افرادی که پوست چرب دارند معمولا جنس موهایشان نیز، چرب است. در واقع ارتباط مستقیمی بین جنس پوست و مو وجود دارد. نوع پوست در ناحیه سر با دیگر نقاط بدن از نظر چربی و خشکی هیچ تفاوتی ندارد. بنابراین با دیدن پوست بدن تان می توانید حدس بزنید که پوست سر در زیر موها، چه نوعی است. بنابراین شامپو مناسب برای این افراد شامپویی است که بتواند چربی مو و پوست سر را نیز کنترل کند موهای خیلی چرب ممکن است چند ساعت پس از شست‌وشو (به‌ویژه در تابستان) یا بعد از فعالیت و تعریق، چرب به نظر برسند. افرادی که موهای خیلی چربی دارند، ممکن است شست‌وشوی روزانه را ترجیح دهند. اگر تار موها خیلی نازک و صاف باشد، بیشتر چرب می‌شود. استفاده از شامپوی دارای سولفات (شامپوی شفاف کننده) می‌تواند فاصله زمانی میان شستشوها را طولانی‌تر کند.شامپو کیپ فرش مناسب موهای چرب مای ضمن شستشوی ملایم موها آن‌ها را تغذیه کرده و مانع از ریزش موها می‌شود. در ساختار این شامپو روزانه مای از کمپلکس بیوتین بپانتن و عصاره جوانه گندم برای حفظ رطوبت و سلامت موها استفاده شده است. این شامپو موها را درخشان کرده و ریشه و ساقه مو را ترمیم و بازسازی می‌کند

موی خشک dry hair

موهای خشک مستعد موخوره و شوره سر هستند. افرادی با موهای خشک ، یا رنگ شده و آسیب دیده ، احتمال زیاد دارای پوست سر خشک و پوسته پوسته هستند. تارهای موی خشک به شدت شکننده است و حتی با شانه کردن و استحمام هم، موها می ریزد. این موها گاهی از طول نیز قطع می شوند که به دلیل خشکی بیش از حد مو است. شامپو های مخصوص موهای خشک و آسیب دیده تمرکزشان  بر روی فرمول‌های رنگی است که برای رنگ کردن موهای شما استفاده می‌شود. همچنین مواد موجود در این نوع شامپوها میزان رنگ شسته شده را به حداقل می‌رساند. به دلیل مواد استفاده شده و نحوه ساخت آن، می‌توان گفت، برای انواع موها رنگ شده کارآمدی دارد و رنگ موها را خراب نمی‌کند

شامپو مخصوص موی رنگ شده : موهای رنگ شده از هر جنسی که باشند نیاز به مراقبت ویژه هستند . این موها در اثر استفاده از رنگ های شیمیایی استحکام اولیه را ندارند و ممکن است به آسیب هایی مثل شکنندگی و موخوره و غیره دپار شوند . استفاده از شامپو و ماسک موی مناسب برای این موها ضروری است و تا حد زیادی از آسیب جلوگیری میکند .

شامپو استاپ دمیج مای از سری شامپو های مای ، ضمن پاک کردن موثر آلودگی‌ها از مو و پوست سر، رطوبت موی شما را تنظیم کرده و باعث تغذیه، ترمیم و تامین موهای شما می‌شود. شامپو استاپ دمیج مای با استفاده از ترکیبات نرم کننده روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده و سرامید در فرمولاسیون خود باعث بهبود ساختار موها و کمک به ترمیم و بازسازی آن‌ها می‌شود. همچنین با بکارگیری شوینده‌های ملایم از آسیب بیشتر به مو جلوگیری می‌کند. این شامپو باعث افزایش رطوبت رسانی و تثبیت رنگ موهای شما می‌شود.

فروشگاه طب تیک با سابقه طولانی و مثبت در فروش تجهیزات پزشکی ، بنا بر تقاضای فراوان شما مشتریان عزیز و برای راحتی شما ، اقدام به عرضه و فروش محصولات بهداشتی از برندهای معتبر ایرانی و بین المللی نموده است . امید است در این راه نیز مانند گذشته بتوانیم اعتماد شما عزیزان را کسب نماییم .

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display