چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

مناسب‌ترین نوع دستکش لاتکس برای کاربردهای مختلف را بشناسید

گفته می‌شود که لاتکس در حدود سال 1883 شناخته شد، اما تا سال 1894 مورداستفاده قرار نگرفته بود. این ماده که اکنون به نام پلاستیک طبیعی شناخته می‌شود، اولین بار توسط ویلیام استوارت هالستد، جراح ارشد بیمارستان جان هاپکینز در دستکش‌های پزشکی استفاده شد. درواقع هاپکینز تلاش کرد که با استفاده از آن پوششی برای کمک به جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست کارکنان پزشکی هنگام کار با مواد شیمیایی بسازد. بعد از موفقیت آزمایش‌های اولیه، لاتکس با مواد مختلفی ترکیب شد و ازآن‌پس از انواع دستکش لاتکس به‌صورت گسترده مورداستفاده قرار گرفت. تا جایی که اکنون انواع دستکش لاتکس حتی در محیط‌های غیرپزشکی نیز کاربرد گسترده‌ای دارند.

مناسب‌ترین نوع دستکش لاتکس برای کاربردهای مختلف را بشناسید


 
ازآنجاکه انواع دستکش لاتکس در اندازه‌هایی طراحی‌شده‌اند که کامل دست را می‌پوشانند، در حین دست زدن به اشیا به شما اجازه می‌دهند که درنهایت راحتی هنگام کار کردن با آن‌ها دچار مشکل نشوید. علی‌رغم این واقعیت که برخی از افراد واکنش‌های آلرژیک به انواع دستکش لاتکس دارند یا این موضوع که حفاظت دستکش لاتکس از پوست در برابر اجسام تیز پایین است، دستکش‌های لاتکس به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب، نگاهی به انواع دستکش لاتکس و مناسب‌ترین نوع دستکش برای حوزه‌های مختلف خواهیم داشت.

دستکش لاتکس مناسب پزشکی و دامپزشکی


دستکش‌های لاتکس به‌طور وسیعی توسط پزشکان و پرستاران مورداستفاده قرار می‌گیرند. زیرا مانع محکمی در برابر نفوذ انواع باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا و عفونی از طریق پوست است. هرکسی که تجربه نمونه‌خون ‌گرفتن داشته باشد، متوجه این موضوع شده است که انواع دستکش لاتکس برای محافظت از پرسنل کادر درمان در برابر خطر تماس با مایعات مختلف که ممکن است عفونی باشند، بسیار عالی هستند. ازآنجاکه دستکش‌های لاتکس استریل و یک‌بارمصرف هستند، فقط یک‌بار استفاده می‌شوند و این بدان معناست که امکان انتقال عفونت از طریق دستکش لاتکس وجود ندارد.


علاوه بر استفاده از دستکش لاتکس در بیمارستان‌ها، دامپزشکان نیز هنگام معاینه حیواناتی که زخم‌های دارای ترشح یا زخم‌های عفونی دارند، از دستکش لاتکس استفاده می‌کنند تا از انتقال باکتری جلوگیری شود. انواع دستکش‌ لاتکس همچنین در صنعت داروسازی مورداستفاده قرار می‌گیرد تا داروسازان محیط را تا حد ممکن استریل نگه‌دارند و از پوست آن‌ها در برابر مواد شیمیایی مانند متانول و استون محافظت شود.

برای سفارش دستکش لاتکس کم پودر Elite کلیک کنید!

دستکش لاتکس مناسب دندان‌پزشکی


دستکش لاتکس به علت  یک‌بارمصرف و البته استریل و بهداشتی بودن یکی از محبوب‌ترین دستکش‌های موجود در زمینه‌های بهداشتی و دندان‌پزشکی است. این دستکش در برابر خطرات بیولوژیکی و شیمیایی از شما محافظت می‌کند و برای افرادی که در طول معاینات دندانپزشکی با بیماران تماس دارند، انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید. ضمن اینکه از دندانپزشک و دستیار او از آلودگی‌های ناشی از خون و عفونت‌های دهان و دندان یا زخم‌های دهانی نیز در امان خواهند بود.

دستکش لاتکس مناسب دندان‌پزشکی

دستکش لاتکس مناسب مراکز پذیرایی و صنایع غذایی


امروزه به اکثر افرادی که در هر جنبه‌ای از صنایع غذایی ازجمله کارخانه‌های تولید مواد غذایی، مغازه‌ها و سوپر مارکت های بزرگ، رستوران‌ها و کافه‌ها کار می‌کنند، آموزش داده می‌شود که تا حد امکان از انتقال باکتری‌ها به اقلام غذایی که برای عموم سرو می‌شوند جلوگیری کنند. در این عصر ضروری است که از ویرانی ناشی از شیوع احتمالی بیماری‌هایی مانند e-coli و salmonella جلوگیری کرد و انواع دستکش لاتکس یک ابزار ضروری در مبارزه با این بیماری‌ها هستند. بسیاری از دوره‌های ایمنی مواد غذایی در سراسر جهان تلاش می‌کنند که موجب ترویج  استفاده از دستکش در این صنایع شوند.

دستکش لاتکس مناسب مراکز پذیرایی و صنایع غذایی

دستکش لاتکس مناسب صنعت آرایشگری و زیبایی


در صنعت آرایشگری از مواد شیمیایی برای رنگ کردن مو استفاده می‌شود و دستکش‌های لاتکس می‌توانند محافظ خوبی در برابر ایجاد درماتیت و مشکلات پوستی مانند اگزما باشند؛ چراکه این بیماری‌ ها در صورت ایجاد شدن می‌توانند فوق‌العاده دردناک باشند و در صورت عدم استفاده از دستکش می‌توانند برای آرایشگران به اتفاقی جبران‌ناپذیر تبدیل شوند. پزشکانی که خدماتی مانند تزریق بوتاکس، لایه‌برداری شیمیایی و رفع موهای زائد را ارائه می‌دهند نیز باید همیشه از دستکش لاتکس برای محافظت از خود و بیمار استفاده کنند که تا حد امکان با تمیز نگه‌داشتن محیط از انتقال و ایجاد بیماری‌ها جلوگیری شود.

  برای سفارش دستکش لاتکس کم پودر دپا کلیک کنید!

دستکش لاتکس مناسب و مورد مصرف تکنسین‌های خودرو


دیگر دوره آن روزها گذشته است که تکنسین‌های خودرو و مکانیک‌ها در پایان یک روز کاری با دستان روغنی خود به خانه بروند. در این شرایط بسیاری از افراد طرفداران استفاده از دستکش‌های لاتکس هستند؛ چراکه انواع دستکش لاتکس از پوست افراد در مقابل مواد مضر و آسیب‌زننده محافظت می‌کنند و باعث می‌شوند پوست دست این افراد تمیز بماند. مزیت دیگری که پوشیدن دستکش لاتکس برای این افراد خواهد داشت این است که دستکش در مقابل اجزایی مانند روغن که باعث ایجاد لکه‌های دائمی هستند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. ضمن اینکه ضخامت مناسب آن برای برداشتن وسایل مختلف یا کار با قطعات ظریف هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

دستکش لاتکس مناسب و مورد مصرف تکنسین‌های خودرو


دستکش لاتکس مناسب حوزه پزشکی قانونی


درصحنه جنایت بسیار ضروری است که افسران پلیس و بازرسان پزشکی قانونی از دستکش استفاده کنند تا از خراب شدن هرگونه شواهدی مانند اثرانگشت یا نشانه‌های دیگر جلوگیری شود. موضوعی که وجود دارد این است که به علت یک‌بارمصرف بودن دستکش لاتکس می‌توان از ایجاد شدن مشکل برای نگهداری شواهد، جلوگیری کرد و همچنین با استفاده  از دستکش‌های لاتکس تازه برای هر صحنه جنایت مسائل بهداشتی هم رعایت می‌شود.

 برای سفارش دستکش لاتکس کم پودر SPA مالزی کلیک کنید!

دستکش لاتکس مناسب کارهای خدماتی


دستکش‌های لاتکس مقاومت عالی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارند و از پوست به‌خوبی در برابر بسیاری از مواد شوینده محافظت می‌کنند، به همین علت دستکش‌های لاتکس یک‌ انتخاب خوب برای افرادی که با مواد مضر مانند محصولات تمیزکننده و شوینده‌ها، الکل‌ها و سایر محصولات آسیب‌زننده کار می‌کنند، به شمار می‌رود. همچنین انواع دستکش لاتکس انتخاب مناسبی درزمینه‌ی نظافت، کارهای مراقبتی و خدماتی هستند. به همین دلیل خانه‌های سالمندان، مراکز بهزیستی، مراقبت از کودکان و شرکت‌های ارائه خدمات نظافت منزل از مشتریان پر و پا قرص این دستکش‌ها هستند.

کلام پایانی


انتخاب دستکش مناسب در زمینه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود تا مشکلات احتمالی به حداقل برسند. به‌طور مثال در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، پزشکان و پرستاران تمام تلاش خود را می‌کنند تا از بیماران خود در برابر ویروس مرگبار کرونا محافظت کنند؛ اما نکته اینجاست که باید از خود و خانواده‌شان نیز در برابر این بیماری مراقبت کنند. به همین دلیل هم هست که دستکش لاتکس در این شرایط بسیار کاربردی خواهد بود. درهرحال در هر محیطی حفاظت مناسب از افراد در برابر ویروس‌های مختلف، باکتری‌ها و سایر بیماری‌ها با پوشیدن انواع دستکش لاتکس تا حد زیادی امکان‌پذیر است. همچنین با استفاده از این دستکش‌ها می‌توان از نفوذ آلودگی‌های دست به مواد غذایی و دیگر کالاها نیز جلوگیری کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستکش و کاربردهای آن و ثبت سفارش جزیی و عمده با ما در تماس باشید

09352206055

02177050058

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display