چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

موثرترین روش تبلیغات در دوران کرونا !

موثرترین روش تبلیغات در کرونا چیست ؟

تبلبغات همراه با خلاقیت و توجه به ویژگی های روز جامعه همیشه بهترین و بیشترین بازخورد را داراست .

امروزه با توجه به آلودگی هوا و آلایندگی های صنعتی ، همچنین با توجه به شیوع بیماری های واگیردار تنفسی مانند آنفولانزا و کرونا ( مخصوصا سویه جدید امیکرون ) اهمیت استفاده از ماسک های استاندارد پزشکی در جلوگیری از بیماری های ناشی از این موارد نقش ویژه ای را ایفا می کند . طبق آمار سازمان جهانی بهداشت استفاده از ماسک های سه لایه پزشکی تا 85 درصد و استفاده از ماسک های سه بعدی مناسب که دارای 5 لایه و بیشتر باشند و تعداد لایه های ملت بلون آنها بیشتر از یک عدد باشد تا 95 درصد و بالاتر از شیوع ویروس ها جلوگیری میکند . به همین منظور استفاده از این نووع ماسک ها جایگاه و اهمیت ویژه ای در بین تمام اقشار جامعه پیدا کرده است و برندهای مختلف نیز با توجه به این موضوع بیشتر از پیش به فکر استفاده از ماسک برای امور تبلیغاتی خود هستند چون علاوه بر کارایی و مورد نیاز بودن آن یک روش بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر برای تبلیغات می باشد .

چاپ تامپو و ویژگی های آن

چاپ تامپو یا Pad Printing یکی از انواع چاپ روی قطعه است که به صورت غیر مستقیم و با کمک پد سیلیکونی انجام می شود. به دلیل قیمت پایین و امکانات زیاد چاپ صنعتی تامپو ، در بسیاری از موارد چاپ در صنعت به خصوص برای هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این چاپ می توانیم انواع قطعات گرد ، خمیده ، گود یا خطی و مسطح را چاپ بزنیم . که بهتر است برای تثبیت رنگ و حفظ کیفیت بالای چاپ از رنگ مناسب برای این کار استفاده کنیم .

از موارد استفاده از این چاپ می توان به چاپ ظروف یکبارمصرف ، چاپ روی خودکار، محصولات آرایشی و بهداشتی ، قطعه های صنعتی ، لوازم تحریر، لوازم ورزشی ، قطعات خودرو ، جا کلیدی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد اما امروزه در دوران کرونا با گسترش استفاده از ماسک های بهداشتی ، شرکت ها و برندهای مختلف به فکر استفاده از لوگوی خود روی ماسک برای تبلیغات افتادند چرا که یکی از راههای تبلیغات جذاب و در عین حال کم هزینه چاپ لوگو روی ماسک می باشد .

در این روش به دلیل استفاده از پد سیلیکونی امکان چاپ روی قطعات دارای پستی و بلندی مانند سطوح منبت کاری شده امکان پذیر است و همچنین استفاده از این نوع پد به دفع حشرات کمک می نماید. چاپ به وجود آمده با استفاده از پد سیلیکونی چاپی یکدست و دقیق است و هیچگونه کچلی روی قسمت های مختلف آن ایجاد نخواهد شد و این یک امتیاز مثبت برای چاپ روی پارچه های اسپان که جزو لایه های اصلی و بیرونی ماسک یکبار مصرف پزشکی ( هم سه لایه و هم سه بعدی ) می باشد زیرا پارچه اسپان خود دارای خلل و فرج زیادی بوده و این نوع چاپ باعث یکدست بودن طرح لوگو روی ماسک می شود .

نمونه های چاپ شده ماسک را از اینجا ببینید 

مراحل چاپ تامپو روی ماسک

هنگامی که شما تصمیم میگیرید لوگوی برند خود را روی ماسک چاپ کنید باید به چند نکته توجه داشته بلشید :

  • این مدل چاپ روی ماسک برای تیراژ بالا مناسب است .
  • به دلیل مرتبط بودن هزینه ها با رنگ چاپ و همینطور مرتب و تمیز بودن کار ، در این نوع چاپ معمولا لوگوها به صورت تک رنگ چاپ می شود و حداکثر رنگ های چاپ دورنگ می باشد .
  • برای این نوع چاپ به فایل لوگوی شما نیاز هست .

پس از اینکه تیراژ مدنظر شما تایید شده و فایل لوگو آماده شود ، لوگو بر روی قطعه ای به نام کلیشه ( که روی صفحه فولادی ساخته می شود ) آماده می شود . چاپ توسط کلیشه تک به تک بر روی ماسک ها انجام می شود ، سپس ماسک ها به قسمت بندی که کاملا ضدعفونی شده و تمام تمهیدات بهداشتی در آن رعایت می شود انتقال پیدا کرده و مطابق تعداد درخواستی شما بسته بندی و آماده میشود و در نهایت برای شما ارسال می شود .

سخن آخر :

راههای تبلیغاتی موفق همواره با خلاقیت همراه می شوند و توجه به انتظار مخاطب که به دنبال راهی مقرون به صرفه و تاثیرگذار برای جذب مشتری و ماندگاری برند خود در اذهان می باشد باعث موفقیت یک تبلیغات است . چاپ لوگو روی ماسک باعث میشود شما هرانچه ار تبلیغات موفق و ماندگار را توقع دارید به دست بیاورید .

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display