چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

لوگوی شما روی صورت همه !

لوگوی شما روی صورت همه !

لوگوی برند شما روی صورت همه !

 لوگو

وضعیتی را تصور کنید که به هیچ کدام از دوستان و افراد جامعه نمی توانید نزدیک شوید یا با انها هم کلام شوید .

گویا به دوره ای از تاریخ وارد شده اید که بی شباهت به فیلم های آخرالزمانی هالیوود نیست ، همه چیز غرق در ابهام ، شما گیج و سردرگم شده اید چون روال معمول زندگی روزمره به سرعت تغییر شکل داده و همه در بی خبری محض به سر میبرند .

شرایطی که عنوان شد شاید قبلا به نظر عجیب و وحشتناک بود اما امروزه برای همه ما آشناست ؛ بعد از ورود بیماری کرونا تمام صنایع و برندها با رکود و بعضا تغییر الگوی مصرف و فرآیند بازاریابی مواجه شدند زیرا در شرایطی بسیار مبهم قرار داشتند ، اینکه این بیماری عجیب تا کی باقیست ؟ سوالی که هنوز پاسخی برای آن پیدا نشده است .

در زمان های گذشته انواع روش های تبلیغاتی بصری موثری وجود داشتند که با تکرار هر روزه ی

آنها در گوشه ی ذهن مخاطب ماندگار می شدند ، مانند بیلبوردها ، بنرها ، اعلامیه ها و تراکت ها ، بعدتر با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند همه این ها به گوشی ها هم راه پیدا کردند . اما یک مشکل وجود داشت ! بعد از مدتی به دلیل حجم انبوه این نوع تبلیغات و اشباع شدن برای بازدیدکننده ، عملا کارایی خود را از دست داد .

همزمان با شیوع کرونا و خلوت شدن خیابان ها و مکان های عمومی گویی سد بزرگی بر راه تبلیغات برای برندها به وجود آمد اما بشر همیشه با خلاقیت خود راه را باز کرده است ، کافیست به اولویت های روز جامعه توجه کند .

برندهایی که همیشه با تکنولوژی و تغییرات روز جامعه همسو می شوند به سرعت راه حل این موضوع را پیدا کردند .

محصولی که این روزها همراه و جلوی چشمان همه ما هست ، استفاده از آن ضرروی و حیاتی است و به یک عضو ثابت محتویات جیب یا کیف های ما تبدیل شده است ، بله درست حدس زدید ؛ ماسک !

ماسک های پزشکی از روزهای اول شیوع کرونا همواره و در هر لحظه همراه ما بودند ، دوستان خوبی که مانع ابتلای ما به ویروس شدند و حالا که تنوع رنگ و مدل های آن هر روز رو به افزایش است به یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی مبدل شده اند .

هنوز مشخص نیست که ویروس کرونا و سویه های جدید آن نظیر امیکرون تا کی پابرجا هستند اما با شروع آلودگی های وسیع صنعتی در منطقه به نظر می رسد ماسک های پزشکی همراه همیشگی ما و جزیی از سبد خانواده خواهند ماند ، از این رو برندهای بسیاری به فکر تبلیغات جدید با استفاده از چاپ لوگو روی ماسک های پزشکی افتادند .

فرآیند چاپ به چه صورت است ؟

چاپ لوگو روی ماسک های پزشکی فرآیندی نسبتا کوتاه ، با هزینه مناسب اما نتیجه عالی و با کیفیت است ضمن اینکه به دلیل کاربردی بودن ماسک ها ، تبلیغات شما به بهترین نحو مورد استفاده همگان قرار می گیرد .

این فرآیند با چاپ تامپو روی ماسک انجام می پذیرد، چاپ تامبو یکی از انواع مناسب و بهداشتی برای چاپ روی این نوع ماسک است، زیرا تمام مراحل چاپ توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام می پذیرد.

از کجا ماسک با لوگو را سفارش دهیم ؟

شرکت های تجهیزات پزشکی معتبری نظیر طب تیک که از سالها قبل تجربه حضور موفق در صنف تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی را دارا می باشند در زمان کرونا نیز ماسک های با کیفیت و مورد تایید وزارت بهداشت را تهیه و توزیع میکنند . این شرکت با رعایت تمام نکات بهداشتی چاپ روی ماسک را به بهترین شکل انجام داده و شما را در انجام تبلیغاتی موثر یاری میکند .

طب تیک با تکیه بر کیفیت و تنوع بالای ماسک های پزشکی با برندهای معتبری نظیر اکتیو ، پگاه ، پرداخت الکترونیک سپهر ، اسنپ و ... همکاری مستمر داشته و آماده ی همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی و بخش های نمایشگاهی برای انجام تبلیغات موثر می باشد . برای دیدن نمونه کارهای چاپ شده توسط این شرکت می توانید به سایت طب تیک مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09362620210 – 02177050058 تماس حاصل نمایید .

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display