چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

محصول برچسب خورده با "ابزار قالبگیری 3M"

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

Astringent™ Retraction Paste

چسب منقبض کننده Astingent ابزاری ساده و تاثیر گذار جهت انقباض لثه است. به جهت سری بسیار ظریف و خاص کپسول های این محصول دسترسی راحت به فضای بین لثه و دندان محیا میشود. این ماده با دیسپنسرهای عمومی کامپوزیت موجود در بازار قابل استفاده بوده و به صورت موثر لثه های حاشیه ای را کنار می زند.
ناموجود

Express™ Bite Jars

ماده ی Express™ Bite Registration متریالی بسیار عالی جهت تشخیص بایت و روابط فکی است. به اسانی ترکیب میشود و بدون ایجاد رگه مجموعه ای محکم را ارائه میدهد. این محصول شامل ۳۰۵ میل Base و ۳۰۵ میل Catalyst می باشد.
ناموجود

Express™ Light Body-Fast Set

این محصول حاوی 2 عدد کارتریج 50ml به همراه 10 عدد Mixing Tip می باشد.
ناموجود

Express™ Regular Body

این محصول حاوی 2 عدد کارتریج 50ml به همراه 10 عدد Mixing Tip می باشد.
ناموجود

Express™ STD Putty

این محصول شامل ۳۰۵ میل Base و ۳۰۵ میل Catalyst می باشد.
ناموجود

Monophase Polyether

این محصول جهت بدست اوردن نتایج بهتر قالبگیری بسیار کمک میکند. دقیق ترین ثبت جزئیات در طی یک مرحله قالبگیری که منجر به بهترین ترمیم ها خواهد شد. این ماده قالب هایی دقیق با امکان ثبت بهترین جزئیات را فراهم میسازد که این امر به دلیل وجود ویژگی های برتر پلی اتر و رنگ روشن ماده قالبگیری میباشد. این ماده خاصیت آبدوست دارد که پیش، در حین و پس از قالبگیری جهت دست یابی به دقت عالی حتی در صورت وجود رطوبت قالبگیری را ممکن میکند. خواص snap-set احتمال تغییر شکل و پارگی قالب را در طی مراحل قالبگیری و همچنین هنگام خارج کردن قالب کاهش داده و منجر به یک ترمیم دقیق و عالی میشود.
ناموجود
فیلترها
Sort
display