چانه زنی ( قیمت کمتر برای خرید عمده محصولی مد نظر دارید ؟ کافیست تماس بگیرید 09352206055-02177050058)

جستجو

دستکش های نیتریل ، تفاوت ها و شباهت های آنها

دستکش های نیتریل ، تفاوت ها و شباهت های آنها

دستکش نیتریل چیست ؟

دستکش های نیتریل جایگزین دستکش های لاتکس و دستکش های وینیل هستند. مواد اصلی سازنده دستکش نیتریل پلی استر و کتان است

دستکش های نیتریل دستکش هایی هستند که فاقد لاتکس بوده و در انواع رنگ موجود می باشند . اصولا دستکش نیتریل یک دستکش بدون پودر است که دارای کشسانی بالا و مقاومت زیادی در برابر خوردگی و پارگی است بنابرایناین دستکش ها برای هر کسی که مجبور است با مواد شیمیایی بالقوه خطرناک و خورنده برخورد کند، انتخاب ایده آلی است.

آنها همچنین برای اکثر محیط های پزشکی کاملاً مناسب هستند چون بسیار در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند و همچنین خطر واکنش های آلرژی به لاتکس را از بین می برند.

 

. این خواص باعث شده است که دستکش های نیتریل برای طیف وسیعی از مشاغل قابل استفاده باشد . مشاغلی مانند آرایشگاهها ، رستوران ها ، کارخانجات و ...

موارد استفاده دستکش های نیتریل

دستکش های نیتریل معمولاً در آزمایشگاه های شیمی و سایر محیط های صنعتی استفاده می شوند. آنها برای جلوگیری از اثراسیدهای خورنده، بازها و بسیاری از حلال های آلی انتخاب بسیار مناسبی هستند. آنها همچنین برای استفاده در رستوران ها و محیط هایی که در مقابل دید عموم هستند مناسبند زیرا در برابر بو و لکه مقاوم هستند.

 

چرا از دستکش نیتریل استفاده کنیم؟

آزمایشگاه‌های شیمی، کارخانه‌های مواد غذایی و سایر محیط‌های صنعتی از دستکش‌های نیتریل استفاده می‌کنند زیرا مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به لاستیک لاتکس طبیعی دارند ، باعث ایجاد حساسیت نمی شوند و همچنین کشسانی بالای این دستکش ها اجازه مانور حرکتی زیادب را به کاربر می دهد .

 

چه کسانی از دستکش نیتریل استفاده می کنند؟

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ( پرستاران )پزشکان، جراحان، دندانپزشکان معمولا از نیتریل آبی استفاده می کنند . آرایشگران و رنگ کاران، مکانیک های خودرو، کارگران کافه تریا، هنرمندان تتو کار، فناوری های آزمایشگاهی، شیمیدان ها و دانشمندان نیز استفاده از دستکش های نیتریل مشکی را ترجیح می دهند.

 

 

 

دستکش های نیتریل از چه چیزی محافظت می کنند؟

دستکش استاندارد نیتریل یک دستکش محافظ صنعتی برای محافظت در برابر مواد شیمیایی، بریدگی و ساییدگی است اما این دستکش از شما در برابر شوک الکتریکی یا گرما محافظت نمی کند. همچنین یک دستکش پزشکی موثر برای محافظت در برابر عفونت ها و پاتوژن های خونی است.

 

در اینجا برخی از مزایای دستکش نیتریل آورده شده است:

  •       قوی تر از لاتکس با مقاومت در برابر سوراخ شدن بیشتر
  •       بدون لاتکس، بدون پروتئین و بدون آلرژی
  •       سطح بالایی از حساسیت قالب گیری مناسبی را به دست ارائه می دهد
  •       عالی برای استفاده در موقعیت‌های پرخطر که در آن محافظت عالی در برابر مواد عفونی و مواد شیمیایی خطرناک مورد نیاز است.
  •       حفاظت و مقاومت شیمیایی قوی
  • در برابر روغن ها، چربی ها و فرآورده های نفتی بسیار مقاوم است
  •       دوام طولانی مدت و انعطاف پذیر
  •       مواد سبک وزن و تنفس، آسان برای استفاده
  •       به صورت پودری و بدون پودر موجود می باشد
  •       می توان برای مدت طولانی تری از آن استفاده کرد
  •       گزینه ای مقرون به صرفه برای سطح بالاتر حفاظت
  •       ماندگاری طولانی

 

نظر خود را بیان کنید
فیلترها
Sort
display